ຂຽນຫາພວກເຮົາສະແດງຫມາຍເລກຕິດຕໍ່ຂອງພວກເຮົາ. ລາຍລະອຽດແມ່ນກ່ຽວກັບສິ່ງທີ່ເປັນການປ່ຽນແປງການຊ່ວຍເຫຼືອແລະວິທີການຕິດຕາມມັນ? ສິ່ງທີ່ໄດ້ຮັບການຊ່ວຍເຫຼືອ. ການປ່ຽນແປງແລະວິທີການຕິດຕາມພວກເຂົາ? ການຕະຫຼາດນາທີບໍ່ມີເວລາອ່ານ? ໂຕະ. ຂອງເນື້ອໃນໃຫ້ເລີ່ມຕົ້ນດ້ວຍພື້ນຖານເພື່ອກໍານົດບົດບາດຂອງທາງເລືອກທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ. ຫຼິ້ນ? ວິທີການຕິດຕາມທີ່ພວກເຮົາໃຊ້ໃຫ້ພວກເຮົາສະຫຼຸບການແປງທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ. ວິທີການປັບປຸງການປະຕິບັດການໂຄສະນາ. ນັກກາລະຕະຫຼາດທຸກຄົນປະເຊີນກັບຄໍາຖາມຂອງສິ່ງທໍາອິດທີ່ທ່ານເລີ່ມຄິດກ່ຽວກັບແມ່ນການປິດການຈາລະຈອນ . ແຫຼ່ງທີ່ບໍ່ ຊື້ບໍລິການ SMS ຈຳ ນວນຫລາຍ ໄດ້ສ້າງການຂາຍໂດຍກົງ. ແຕ່ການຕັດສິນໃຈດັ່ງກ່າວອາດຈະພິສູດວ່າເປັນ . ຜິດພາດຮ້າຍແຮງເພາະວ່າ? ເນື່ອງຈາກວ່າການເດີນທາງການຊື້ລູກຄ້າແມ່ນຂະບວນການສະລັບສັບຊ້ອນທີ່ປະກອບມີຈໍານວນຫຼາຍ. ແຕະຈຸດທີ່ມີຍີ່ຫໍ້. ໃຫ້ເລີ່ມຕົ້ນດ້ວຍພື້ນຖານ. ສະນັ້ນໃຫ້ເຂົ້າໃຈສິ່ງທີ່ຊ່ວຍ. ນໍາໄປສູ່ການຊື້ໂດຍຜ່ານຊຸດຂອງ .
ການປ່ຽນໃຈເຫລື້ອມໃສແມ່ນຢູ່ໃນສະຫຼຸບໂດຍການຢ້ຽມຢາມເຫຼົ່ານີ້ຂັ້ນຕອນທີ່ແຕກຕ່າງກັນ. ຈິນຕະນາການນີ້. ມັນຕິດຕາມບໍ່ພຽງແຕ່ບ່ອນທີ່ຄົນຊື້ແຕ່ບ່ອນທີ່ພວກເຂົາ . ທໍາອິດໄດ້ຮຽນຮູ້ກ່ຽວກັບຜະລິດຕະພັນການທົບທວນຄືນທີ່ພວກເຂົາອ່ານແລະການໂຄສະນາທີ່ພວກເຂົາເຫັນ. ນັ້ນ. ຫມາຍຄວາມວ່າມັນວິເຄາະຂະບວນການຕັດສິນໃຈທັງຫມົດຈາກການຕິດຕໍ່ຄັ້ງທໍາອິດກັບການຊື້ຄັ້ງສຸດທ້າຍທີ່ກໍານົດ . ທາງເລືອກທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບພວກມັນທັງຫມົດ. ພວກເຂົາເຈົ້າແມ່ນ . ອີງໃສ່ການໂຕ້ຕອບຄັ້ງທໍາອິດ. ພວກເຂົາເຈົ້າສະແດງໃຫ້ເຫັນບ່ອນທີ່ຜູ້ໃຊ້ໄດ້ຮັບຂໍ້ມູນກ່ຽວກັບ . |